"Milyen lehet egy játékban élni?" Ez bizonyára sokunk fejében megfordult már. Ez az anime, név szerint a Sword Art Online pontosan ezt igyekszik bemutatni.
2022-t írunk, amikor is éppen piacra dobják a SAO-t a NervGear nevű sisakkal együtt, melynek segítségével a játékosok képesek belépni a játékba. A sisak minden érzéket irányít az agyon keresztül, aminek köszönhetően a játékos számára minden teljesen valósághű. Tízezren kezdték meg online kalandozásaikat a limitált kiadású játékkal. Főhősünk, Kirito egyike volt az ezer szerencsés béta tesztelőnek, így ő már tapasztalatból kezdte a játékot. Alighogy belép a játékba, találkozik egy Klein nevű fiúval, akinek segít eligazodni a játékban és megtanítja neki az alapokat. A nap végén azonban szembesülniük kell a szörnyű igazsággal: Nem lehet kilépni a játékból. Ennek okára hamar fény is derül, amit Kayaba Akihiko, a SAO és a NervGear megalkotója árul el: Ez nem hiba, ő tervezte ilyenre a játékot. A kilépés és a valóságba való visszatérés egyetlen módja, ha valaki teljesíti mind a száz szintet. Ha valaki életpontja lenullázódik, akkor nem csak a karaktere, de ő maga is meghal: a NervGear egyszerűen kisüti az agyát. Abban az esetben is ugyanez történik, ha a valóságban valaki leveszi róluk a sisakot.
A játék már nem játék. A résztvevőknek szembesülniük kell a halállal, az igazi kötelékekkel és az emberek sötét oldalával. Vajon le tudják győzni Kayaba Akihiko világát?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése