2015. március 12., csütörtök

Kritika: Shiki


Számomra ez az anime halál unalom volt. Ennél még a Vampire Knight-ot is jobban élveztem. Mikor először olvastam az ismertetőjét, azt hittem, hogy egy igazán jó véres, ijesztő vámpíros animét láthatok.

FIGYELEM, SPOILER!!!

Nos, a vér mennyiségre nem igazán lehet panaszom, viszont cseppet sem volt ijesztő ráadásul a "gyilkosságok" túl gyorsak és kiszámíthatóak voltak. A huszonkettőből tizenkilenc részt szenvedtem végig és a maradék három részre sehogy sem tudom rávenni magam. A történet alapjaiban véve tetszetős, a grafikára sincs panaszom, de a szereplők... A többség iszonyú idegesítő, Shimizu Megumi-val az élen. Bár az ő esetében jó pont, hogy idegesítő fangirl-ből kész pszichopata lett miután átváltozott.




Még az is tetszett, amikor Natsuno a Tanaka testvérekkel együtt kezdett el nyomozgatni. 
De az egyetlen dolog, amiért az unalom ellenére egy kicsit is szeretem ezt az animét, az Sunako és Seishin kapcsolata/barátsága. Mikor kiderült, hogy Sunako szintén Shiki, ráadásul a vezetőjük, Seishin továbbra is kiállt mellette és szívesen volt a társaságában. Nem ítélte el azért ami, hanem tudomásul vette és elfogadta. Tehát, összeségében, még ha Én nem is vagyok annyira oda ezért műért, azt nem tagadhatom, hogy ez egy különleges történet és a kifinomultabb borzongás hívei számára tökéletes.



Seishin-en és Sunako-n kívül még az egyetlen, amire egy negatív szavam se lehet, azok az Opening-ek és Ending-ek. Mindegyik remekül tükrözi az anime baljós, komor és sötét hangulatát.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése