2015. szeptember 27., vasárnap

Vélemény: Another


SPOILER!


Erre az animére egyetlen rosszat lehet mondani: Alig ismertük meg a szereplőket. Ezt leszámítva a grafika, a zenék és a hangulat remekül meg lettek csinálva és tökéletesen passzolnak a történethez. De hogy őszinte legyek erre nem igazán figyeltem, engem sokkal inkább az foglalt le, hogy ki a halott. Megkönnyebbülés volt számomra, hogy a végén kiderült, jól sejtettem. Ugyanakkor idegesít, hogy hagytam magam többször is leterelni Kouichi nagynénjéről. Még azután is, hogy Misaki tisztázódott és Mikami-Sensei lett az első számú "gyanúsítottam". Az egyetlen ami visszatart a dühtől, az az, hogy noha letereltek, minden eshetőséget számba vettem és ez azért mégiscsak megnyugtató. Mindez ez persze azt is bizonyítja, hogy logikailag kitűnően megoldották. Mindig többfelé terelődött a halott személy kilétének rejtélye, ezért is volt nehéz megmondani, hogy a néző "gyanúsítottjai" közül ki a plusz ember. 




Minden frusztrációm ellenére, örülök neki, hogy nem az első öt másodpercben derült ki, hogy ki miatt halnak meg sorra az emberek, hanem csak az utolsó rész közepe-vége felé. Valamint alaposan oda kell rá figyelni, mert különben az ember nehezen érti meg, hogy ha valami kiderül és akkor tulajdonképpen mi is derült ki. Már az elejétől fogva elhintik a halottra mutató jeleket, valamint Mikami-Sensei valódi kilétét, de a nézőt annyira leköti a főcselekmény, hogy jelentéktelennek nyilvánítja a legjelentősebb információkat.



 Épp ezért, annak aki bizonytalankodik abban, hogy érdemes-e megnéznie ezt az animét és a véleményemre támaszkodik, annak ajánlom, hogy igen is vágjon bele és nézze meg, mert garantáltan nem fogja megbánni. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése